Torlódás a szállításban...

Torlódás a szállításban...

Az extra hűségpontos fonal akció nagyon tetszett nektek, sokan bezsebeltetek sok sok hűségpontot. :)  

Az extra sok megrendelés egy kis torlódást eredményezett a feldolgozásban. A szállítás folyamatos van aki már megkapta a csomagját és van akié feldolgozás alatt. Tűrelmeteket kérjük. További részletek >>>


Tudom tudom csak az érdekel mikor kapod meg a csomagodat, megértem! Legkésőbb hétfőig feladjuk a csomagokat!

Honnan tudod hogy a Te csomagod feladásra került-e?

A rendelés feldolgozását és feladását követően a megrendelés Teljesítve státuszba kerül, ezzel együtt a rendszer értesítést küld a megrendelőnek és az e számla is kiállításra kerül melybről szintén e-mail értesítést kapsz.

A GLS futárszolgáltató a csomag feladásról is küld értesítést, valamint a kiszállítás napján a szállítás várható 3 órás időintervallumáról, e-mailban és sms-ben is egyaránt. A szolgáltatás rugalmas szállítással történik, így lehetőség van az értesítőben megadott számon a GLS központtal vagy a futárral egyeztetni.

Részletes tájékoztatás az alábbi linken: GLS szállítás >>>

A Pick Pack Pontra kért csomagok esetében a szolgáltató a megadott pontra érkezéskor kűld e-mail és sms értesítést, hogy átvehető a csomag.

Részletes tájékoztatás az alábbi linken: PICK PACK PONT átvétel >>>

Köszönöm a türelmeteket!

Gyöngyvér a fonalparadicsomból

Tartalomhoz tartozó címkék: szolgálati