Az ügyfélszolgálatról szeretnék néhány fontos tudnivalót megosztani Veled.
Az egyik legfontosabb, hogy a Gardia Kft. logisztikára képzett munkatársai gondoskodnak a rendelésedről ők készítik össze és adják fel a csomagjaidat, és ők intézik a hozzá tartozó adminisztrációs ügyeket is.
Mit is csinál az új ügyfélszolgálat?
- fogadja a megrendelésed
- összekészíti a csomagodat
- e-mailben tájékoztatnak, a rendelés állapotáról
- elkészítik és ki is küldik Neked az e-számládat
- feladják a csomagodat
- kezelik a felmerülő kérdéseket a megrendelésedről, a szállításról és a számlázásról.
- kezeli a garanciális és elállási ügyleteket
Kérlek minden esetben tájékozódj a vásárlási feltételekről és tartsd tiszteletben a benne foglaltakat!
A már feladott csomagodról, pedig a választott szállítási mód szerint a szállító ügyfélszolgálatánál és vagy online felületén tudsz tájékozódni, ügyintézni, a megadott csomagszám alapján.
Az ügyfélszolgálat működési ideje:
- hétfőtől-csütörtökig 8-17 óra között
- pénteken: 8-14 óra között
- szombat-vasárnap: zárva
A hétköznap 14 óra, illetve pénteken a 12-óra után leadott és/ vagy fizetett megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra feladásra*.
A hétvégén, ünnepnapokon, munkaszüneti napokon leadott rendelések az azt követő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.
Az ügyfélszolgálattal, és a feladataival kapcsolatban itt tudsz részletesebben megismerkedni!