Ügyfélszolgálat Gardia

Ügyfélszolgálat Gardia
Nagyon fontos, hogy minden kérdéssel, kéréssel a lehető legmegfelelőbb helyre fordúlj, hogy érdemben segíteni tudjunk Neked. Nagyon fontos hogy tájékozódj, a weboldalon minden fontos információt, tudnivalót megtalálsz. Olvass tovább...

Az ügyfélszolgálatról szeretnék néhány fontos tudnivalót megosztani Veled.

Az egyik legfontosabb, hogy  a Gardia Kft. logisztikára képzett munkatársai gondoskodnak a rendelésedről ők készítik össze és adják fel a csomagjaidat, és ők intézik a hozzá tartozó adminisztrációs ügyeket is.

Mit is csinál az új ügyfélszolgálat?

  • fogadja a megrendelésed
  • összekészíti a csomagodat
  • e-mailben tájékoztatnak, a rendelés állapotáról
  • elkészítik és ki is küldik Neked az e-számládat
  • feladják a csomagodat
  • kezelik a felmerülő kérdéseket a megrendelésedről, a szállításról és a számlázásról.
  • kezeli a garanciális és elállási ügyleteket
A gördülékeny munkavégzés érdekében, kérlek hogy csak ide vonatkozó kérdésekkel keresd az ügyfélszolgálatot, a leghatékonyabb módja válaszlevélben megrendelésedre, számla értesítődre így már tartalmazza a rendelési és vagy számla számot és minden szűkséges információt. 
 
A termékekről és a rendelkezésre álló készletről, tájékozódj a termékoldalon, a szállítási, fizetési módokról és minden egyéb fontos tudnivalóról részletes ismertetőket találsz a webáruház INFORMÁCIÓ-s menüjében, az AJÁNLÓ-ban és TUDÁSTÁR-ban és a GYIK-ban.

Kérlek minden esetben tájékozódj a vásárlási feltételekről és tartsd tiszteletben a benne foglaltakat!

A már feladott csomagodról, pedig a választott szállítási mód szerint a szállító ügyfélszolgálatánál és vagy online felületén tudsz tájékozódni, ügyintézni, a megadott csomagszám alapján.

Az ügyfélszolgálat működési ideje: 

  • hétfőtől-csütörtökig 8-17 óra között
  • pénteken: 8-14 óra között
  • szombat-vasárnap: zárva

A hétköznap 14 óra, illetve pénteken a 12-óra után leadott és/ vagy fizetett megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra feladásra*. 

A hétvégén, ünnepnapokon, munkaszüneti napokon leadott rendelések az azt követő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.

  Az ügyfélszolgálattal, és a feladataival kapcsolatban itt tudsz részletesebben megismerkedni!

Online ügyfélszolgálat

 

Figyelem!

 
Az ügyfélszolgálatnak nem feladatköre a tanácsadás, ezért ha ötletekre, vagy a fonalak felhasználásával kapcsolatosan mintákra, egyéb információkra van szükséged, akkor az alábbi csatornákon tudok Neked segíteni:
 
A Kössünk lányok oldalon számtalan, a Fonalparadicsom fonalaira tervezett minta közül válogathatsz, részletes leírással, fényképes illusztrációkkal.
 
 
Ha társaságra vágysz, meg szeretnéd mutatni az elkészűlt munkáidat, vagy éppen tanácsra van szükséged azzal kapcsolatban, a Facebook zárt csoportunkban mindig találsz magadnak segítőt!
 
Ha még nem vagy tag kérd a felvételedet a gyongyver@kossunklanyok.hu e-mail címen.