Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tudsz átvenni, és a csomagpontok száma folyamatosan bővül.
Hogyan vehetem át a csomagomat?
- A csomag átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre.
- A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat. Részletes tájékoztatás az egyes boltok nyitvatartásáról a csomagpont keresőben!
- GLS CsomagPontokban már 3-4 átvevő neve is megadható!
- A csomag érvényes személyi okmánnyal vehető át.
- A csomagátvételhez a csomagszámot is szükséges megadni.
Érthetően biztonsági okokból a csomagot kizárólag érvényes személyi okmányokkal lehet át venni a csomagszám ismeretében, kérlek ennek tudatában küld el megbízottadat vagy menj el személyesen csomagodért.
A megerendelőn túl akár több lehetséges átvevő személy neve is megadható, kérlek hogy a pontos beazonosítás érdekében, vesszővel válazd el a neveket.
Szállítási díjak
A csomagpontra történő szállítás díja megegyezik a házhozszállítás díjával.
- Alap szállítási díj belföldön 1 200 Ft/ csomag.
- Az 5 000 Ft-ot meghaladó kosárérték esetén a felszámolt szállítási díj 900 Ft/csomag.
- A 15 000 Ft.-ot meghaladó kosárértéktől a felszámolt szállítási díj 0 Ft/csomag
- Pénzkezelési díj útánvét esetén egységesen 300 Ft.
Hogyan kérhetem a rendelésem Csomagpontra?
Amennyiben GLS Depó és vagy CsomagPontra kéred a szállítást, a szállítási mód megadásánál beépített kereső és térkép segítségével választhatod ki a számodra legmegfelelőbb helyet.
GLS Depó és CsomagPont kereső >>
Gyakran ismételt kérdések és válaszok GLS szolgáltatásoknál >>>
További GLS szolgáltatások a Fonalparadicsomban
GLS Házhozszállítás belföldön >>>
GLS szállítás EUS tagállamokba >>>
GLS címzetteknek nyújtott szolgáltatásai
A GLS címzetteknek nyújtott szolgáltatásai
A címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetősége:
hétfőtől- péntekig 7-20 óráig
Telefon*: 36-1-802 0265
*normál tarifával hívható belföldi szám.